Nu är jag hemma faktiskt...

... Efter en underbar helg med underbara Saruuw!
Det började i fredags, då kom jag till Sara och vi skulle köpa kinamat, smask! Sen på väg hem kommer en bil med lite halvt galna killar i, vi blir ju såklart lite rädda. Men sen vänder de och kör förbi igen men denna gång dunkar dem Nicke och Nilla med jag diggar dig. "Du är den sötaste som finns, du är den finaste jag vet!!" Hahaha. Jag och Sara garvade sönder.
Sen gick vi hem och käkade och snackade massor. Sen så skulle vi kolla på ace ventura. Men kan inte säga att vi kollade så mycket, så vi gick ut på promenad och klättrade i lyktstolpar och fotade, yep yep.
Sen kollade vi på tv, The Hills! Men jag slocknade hela tiden. Så vi gick och la oss istället, och så låg vi pch pratade och vi somnade vädligt sent.
sen var det dags att gå upp, dricka frukost och baka kladdkaka! Sen var det bara att äta lite kladdkaka och dra ner till bussen för att komma in till stan. Där kollade vi efter shutter shades, men hitta inga. Sen drattade vi till Friday's och käkade ceasarsallad! SMASK!
Sen gick vi runt och letade efter toaletter, seriöst det fanns ingen toalett nånstans typ! Dåligt tycker vi!
Sen var det The Voice och Petter och Flo-Rida ägde sönder!! Det var verkligen värt det!
Sen skulle vi komma hem och gå ut med Ville (saras hund för er som inte vet.). Sen skulle vi iväg på fest så vi gick dit, tog ju typ bara 40 minuter. Haha sen när vi var där så pratade vi med folk och dansade på bordet hahaha.
Sen var det dags att GÅ hem igen.
Sen somnade vi och vaknade vid 12 hahaha. Drack frukost, gick på paraply promenad. Åt. Sen fick jag skjuts hem, dunkade Flo-Rida i bilen haha.
Sen när jag kom hem så somnade jag direkt i soffan med Molle (Min kissemisse).
Och nu snart ska jag käka middag, klockan 21.11 hahah!
Tjinga!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0