Jag är ganska flitig.

Jag var vaken ett tag vid kvart över sju. och då kollade jag lite på os, det var ju gymnastik och Nastia nånting var med, och det är ju hon som är med i favvo filmen stick it.
jaja sen så somnade jag om och sen väcker pappa mig och säger "Jag ska bra gå ner och duscha och när jag kommeer upp så måste du vara klar"
Jag fattade att jag skulle dela ut lappar och fota en tomt, men så tidigt visste jag inte!
Så pappa kommer upp, men jag ligger kvar haha. Men jag reser mig upp och så åker vi och fotar tomten och sen åker vi till hans jobb. Där började alla leka med kameran och snacka om att de också ville ha vidvinkel objektiv. Sen fick jag lite tips också!
jaja sen kom jag och pappa på att jag skulle inte orka dela ut lappar om jag inte åt frukost. Så jag börjar en mening lite smått.
"Men man kan..."
"På din mack?" (pappa menar då Statoil bredvid skolan) Hahah
Så jag köpte lite frulle och sen delade jag ut lappar, det gick väldigt snabbt, bara 100 lappar.
Och sen nu sitter jag här och tråkar mig, men jag har massa planer idag! mhmm jag gillar planer.
psst... Sen har jag även sett mitt nya schema!! Jag kan ju säga att jag gillare! Men jag går ju typ i världens bästa skola också!

Kommentarer
Postat av: sara

sv: 605 st ;) woopwoop!

2008-08-15 @ 12:52:42
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tess

haha har du okcså sett det :D

2008-08-15 @ 13:26:39
URL: http://tessanhopp.blogg.se/
Postat av: tove

vart kan man se det maluuuw? :) på hemsidan?

2008-08-15 @ 22:40:19
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: maddie

HAR VI NYTT SCHEMA OCH DU GILLAR DET!? MADDE RUSAR IN PÅ HEMSDIAN NU! HAHA

2008-08-16 @ 13:29:13

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0