Gårdagen

Först var jag som sagt hos Sofia och grattade henne, den stoora flickan!.. Där bjöds det på blåbärspaj och vanlijsås, smask!
Sen så skulle jag ganska snabbt in till stan för att gå på nrj in the park. Så jag drog dit med Karin och hennes vänner.. Det var skojsigt. Och sen senare så träffade vi Wille och Tedde en snabbis, Wille var iallafall glad att jag hade på mig hans armband haha, som jag halft har snott från honom hehe.
Sen idag  vet jag inte vad som händer, ska nog bara slappa och ringa pappa och fråga om man hinner köpa färg. Sen ska jag fråga mamma om man kanske hinner åka till ikea ikväll, kanske kan köpa gardiner och sånt.
Jaja nu ska jag käka frulle, haha klockan 13.19!
Tjinga!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0