Ett nytt steg

Imorgon så ska jag fan börja att rensa i mitt rum. Det kommer att bli en del tårar, ja jag lider av typ halv seperationsångest. Ganska jobbigt om jag ska vara ärlig. Men fan mitt rum är sååå gräsligt. Och tillslut så kanske jag kan måla om och sånt skojsigt, göra så att jag har ett rum som jag verkligen trivs i!
Om jag inte gör det imorgon så kommer jag iallafall göra det någon gång i veckan. Löfte till mig själv typ.
Sen måste jag ha en bredare säng, får knappt plats i min säng. Fast fy vad svårt det kommer att bli att byta, den är egentligen världens skönaste och jag fick den av min Farmor, hennes sista jul. Den betyder mycket.

Visst går det bra för mig att lägga mig innan första skoldagen?
Tjinga!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0