ensamt och tråkigt!

Som sagt, ganska ensamt här hemma. Så nu är det ett till inlägg med ingen mening. Jag liksom bara skriver haha.
Fast egentligen vet jag inte vad jag ska skriva. Förutom att jag är uttråkad och att det är dålig musik på mtv, förutom Chris Brown.
Men men, sen så var det inget roligt på extreme sports heller. Sen så vill jag ha en kompis att gå på Simple plan med. Någon?
Blää tralalallalalala!
Åå vad roligt jag har det. Men jag har ju hängt tvätt faktiskt, då kände jag mig duktig.
Sen för att vara otroligt blandad i det här inlägget.
Jag vill träffa SvampBob!!
Förstår ni hur tråkigt jag verkligen har det?... Liksom ofta jag skriver ett helt onödigt inlägg bara för att jag har tråkigt haha. Då måste man ju verkligen ha det suuuupertråkigt.
Fast SvampBob är ju ganska cool, aight?
Kolla bara på honom liksom!

Bilden är såklart snodd från Google, sök bara på spongebob!
Tjinga!

Wooah smask Chris Brown på mtv just nu!

Jaja
Tjinga igen!

Kommentarer
Postat av: tove

Gary ägeeer svampbob (;

2008-08-01 @ 12:09:01
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0