Yessss

Äntligen funkar bloggen!! och jag kan äntligen berätta hur det var på konserten! (Alltså Simple Plan, om ni har missat det mwaha)

Jag och Karin kom dit vi klockan 14,00 och det var då redan asmycket folk där så vi satte oss typ sist i kön haha!... Och allt som tiden fick så kom fler och fler. Och jag började fatta att vi satt supernära turnébussen!.. När vi har suttit där i kanske en timma så står Chuck (trummisen) en liten bit bort och snackar i sin mobil, man bah va!?
------>
Jag ringde direkt Sabina och Sofia och berättade vad som hade hänt!...Och det började åka ungefär då, tror jag haha.
Tiden gick och jag och Karin chillade och var lite flummiga. Och jag ser hur vääldigt många springer till bussen. Jag frågar Karin om jag ska checka läget, hon säger ja.
Jag springer upp dit och ser att David (basisten) står där!! Wooow liksom..
<------------
Jag går fram och ställer mig vid dörren ungefär, eftersom han säger att han ska gå in. Smart taktik eller hur??
Iallafall min taktik funkade. Jag fick en kram och vi snackade till och med lite ^^
David: "Heey, how are you?"
Jag: "Heey, I am fine"
David(innan jag hade pratat klart): "Oh you wanna take a picture?"  (han såg att jag hade kamerna i handen ^^
Malin (överlycklig): "Yeah Sure!" (frågar nån annan om den kunde ta kort)
---------->
Jag kutade tillbaka till Karin helt överlycklig och skakis!! hahah. Sen så ringde jag såklart Sabina och Sofia haha

Sabina och Sofia kom och köade med oss, men ganska snabbt gick de och åt, och då under den tiden gick Elliot Minor(förbandet)  förbi.. Jag blev ännu mera lycklig!! hahah
Sen började kön röra på sig blabla lämnade jackorna och sånt.
Sen var det bara att ta första bästa plats på cirkus, det gick väl ganska bra haha förutom att jag hade en lång snubbe famför mig haha.

Elliot Minor började spela, helt underbart! De spelade alla låtarna jag hade hört, mest galen var jag när de spelade "The white one is evil".

Och jag vet bara bilder på Den ena sångaren och Basisten, men de stod ju närmast!

Sen var det en lång väntan... Och jag stog och tänkte på hur mycket jag ville att de skulle öppna med "Generation"..
Sen *poff*
GENERATION!!
Helst stööört, jag skrek som en galning!.. Det går inte att beskriva hur underbart det var fan!
Sen körde de en bra blandning på gamla och nya låtar... De jag kommer ihåg(ni vet mitt minne liksom ehe) att de körde var:
Generation
I'd do anything
Your love is a lie
Perfect
untitled
I can't wait forever
Take my hand
The end
What if
Shut up
Welcome to my life
Me against the world
Thank you
Addicted
When I'm gone




Sen efter konserten ville jag tillbaka, de är ju bara så sanslöst bra live! helt sjukt!!

Creds till den som lyckade läsa allt!! Pussar på er!

Kommentarer
Postat av: Malin.

Jag läste allt ;)

2008-04-01 @ 18:50:24
URL: http://sheisthesadone.blogg.se
Postat av: Therese

jag läste allt :D lite var ju ungefär som på bdb :P

2008-04-01 @ 21:32:06
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0