PMS människa

Palla kill-lärare som har pms seriöst jag får damp, lite trevlig kan man väl vara?

Tess och jag tog ju en tur till täbban idag, den ägde ju sönder! typ skedar som flyger och sånt :D Haha

Imorgon är det engelska nationella hör och läs förståelse... Jag stressar upp mig ganska mycket i onödan... Men sen på eftermiddagen så är det chillerill, Myyyyys!

Sen är det ju valborg, det kommer att bli chill de med! Och sen på torsdag så åker jag till Sandhamn! Det ska bli skönt och Karin och Mickie är ju där, sen så tror jag att Wille skulle dit också.
Det kommer bli nice!

jaja men nu ska jag plocka lite kläder i mitt rum..Palla haha!

Kommentarer
Postat av: Tess

hahah ja det var ju mys på donken :D

2008-04-30 @ 11:08:14
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0