Planen fungerade

Yupps vem gick upp klockan 09.30? Jo jag!
Och jag fick se mitt älskade AST Dew Tour, och idag bjöds det på bmx Vert! SMASK!

Igår var jag med Sofia, Tove, Fredrik och Martin. Först fick jag skjuts till Sofia och sen så får Sofia sms om att Fredrik och Martin ska kolla på film, och att vi får komma.
Så vi nallar skjuts av Martin som har bil, NICE! Måste säga att det är nice med kompisar som har fyllt 18 och har bil haha.
Sen så kan jag inte säga att det blev så mycket filmkollandes, mer godisätande och snackande. Men det var chill!

idag är det plugg som gäller! Läste lite igår, men jag kan inte säga att jag kommer ihåg så mycket, mitt minne liksom!
jaja nu ska jag dricka upp mitt te och börja plugga!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0