Lycka!

Fick precis ett ryck och dampade loss!... Jag ska se All Time Low för fan!! Gaah tror knappt att det är sant <3
image237

Sen igår var det filmmys hos SaruuwKorven!.. Det var fett med myyys! Grind och Stick it! Smask liksom!
Bilder kommer nog senare för jag har inte tid att lägga in bilderna nu, så de kommer inte komma några inlägg heller för den delen eftersom jag ska till Sandhamn imorgon och jag tror inte att jag kommer att ha tillgång till någon dator... Men men sen kommer det bombas med bilder här hahah!

Sen så är det mest synd om TessuuwKorven som opererade sig igår :( Fast det kommer bli bra nu! <3

Och du vet att vi alla tänkte på dig igår!

Sen idag är det valborg och då ska vi grilla och sen ska man väl chilla vid brasan =) Sen vet jag inte vad som händer, men det blir nog nice!
Hej då, på några dagar antar jag <3


Kommentarer
Postat av: Maddie

haha, låt mig gissa omd et var sara och malin som ville se grind och stick it? woho ^^

2008-04-30 @ 17:11:50
Postat av: Tess

hahah jag blev även nämd på ett hörn här också :D
då blir jag glad :D

hade velat vara med er :D

2008-05-01 @ 15:20:57
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0