Lite Blandat

Nu har jag inte bloggat på hela helgen, men jaja.

Idag har det varit super mysigt väder!! solat hela dagen, och jag har faktiskt fått lite färg wohoow.
Så idag var det sol och ipod som gällde.
Och såklart så kom Molle och vilje vara med, och jag måste säga att min katt e fan smart!.. Han fattar att det är svalare under en filt än om man la sig i solen.
image229




Sen igår var det 50års fest! det var trevligt men jag missade en konsert för det :( lite deppigt!
Jag och Becci.......... Fjortisbilder is the shit hahah xD

 Men jag hade kunnat kolla på de här snubbarna. åååh jag ville ju gå och se AIDEN!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också solat, fan man höll ju NÄSTAN på att svettas ihjäl :O wohooow!!
naw supersöt molle och smart minsann! :D
och ohyay på fjortisbilden hon har ju cube-tröjan :D

2008-04-20 @ 19:56:44
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0