Kvälluuur

Sitter i mitt rum och lyssnar på Elliot Minor! Har verkligen fastnat för det här bandet.
Innan åkte jag med för att lämna Mormor hos morfars kusin eftersom Sofia fortfarande är sjuk. På hemvägen kunde jag dunka Bandit! haha ... Massa bra musik. Men mest förvånad blev jag när Ebba grön började spela och pappa höjer och tar en extra sväng haha.. Så vi satt där och sjöng "800 grader, du kan lita på mig du kan lita på mig!" hahaha.. Det var inte likt pappa, så jag blev jätteglad hahah

Nu sitter jag i min säng och tänker på var jag ska börja med städningen haha.. det är ju så tråkigt. Tror inte att jag har några kläder i garderoben för allt ligger i fotändan på sängen haha
Jaja ska väl börja nu, för annars kommer jag aldrig röra en fena haha

Sen läste jag precis att Sara inte får komma till skolan på hela veckan :(  .... Hur ska det gå med våran redovisning? Åsa kan väl ge me sig så att vi får göra den nån annan gång tycker man.
Men Sara du får ta å krya på dig massor nuuuu! <333 Typ 1 miljon år sen man såg dig!


Pussar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar gällande inlägget om klänningen: Tack jööööh :D hahaha!

2008-04-03 @ 00:12:52
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Sara

Svar: HAHAHA yaaay grattis :D
att inte bli april-skämtad is the shit! xD
fast det är ganska roligt efter ett tag ändå ^^

2008-04-03 @ 00:14:27
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Sara

Svar: tack så mkt, kul att folk gillar dom :)
fotade och gjorde feta lilla studion trotts att jag var febrig och skit xD :P

2008-04-03 @ 00:15:10
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Sara

Svar: Jag vet jag förklarade typ det (om vår redovisning och hur du upprepade det jag sa typ "jag ville vara ett träd" och jag höll till och med upp händerna som du skulle göra och allt :'(
).

jag typ log, fnissade och var tårögd samtidigt och mamma sa att det var synd om mig och "ja det är verkligen skittråkigt det där.
*suck* lilla gumman. jag tycker så HIMLA synd om dig... kan ni inte få flytta fram det lite då?"

liksom, ni får jättegärna fråga Åsa om det går för vet du? (och du kan visa sebbe och arthur det här också) jag sitter jättejättejättegärna och skakar sönder av nervositet och ansiktet får brinna upp hur mycket som helst för jag är så generad men jag VILL göra den i alla fall, och jag vill ju liksom inte svika vår asballa-bästa grupp ju :'O
så om hon säger att det går så är jag FETING-PÅ!

och liksom om det inte är bättre efter lördag är det ju nått annat men dom sa att jag säkert kommer kunna gå till skolan snart men då måste jag liksom vara "fysiskt lugn" duvet inge idrott och så...
men den här veckan får jag inte det :(

jag har varit borta 3 veckor från skolan nu.

2008-04-03 @ 00:23:06
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0