Fredag

Smarta jag glömde att jag hade lånat kamera av skolan. Så nu sitter jag hemma utan kamera. SMART!
När jag kom hem gick jag direkt till datorn för att fixa personporträttet, men jag kom inte på ett skit som jag kunde skriva... Eller jag kom inte på nån bra början, om jag kunde en bra början så skulle det ha flytit på, lätt!
Sen träffade jag Karin, känns som om det var skitlänge sen, men det var bara förra veckan.. Asså jag och tidsuppfattning! Hahah
Vi satt iallafall och kollade på O.C första avsnittet, haha garvade sönder!
Sen fick jag sällskap till dörren av Karin, hennes pappa, och hunden. Så jag slapp gå över grannarnas tomt och bli attackerad av deras sinnensjuka katt.
Jaja nu ska jag nog försöka sova... Wohow jag går och lägger mig "i tid" haha, om man räknar klockan 1 som tidigt ^^

Älsklings Mira!
image222

GuuuuuNatt!

Kommentarer
Postat av: Malin.

Haha, som jag för några veckor sen då!
(det där med att glömma kameran.)
Sjukt irriterande är det! :D

2008-04-05 @ 22:30:05
URL: http://sheisthesadone.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0