ALL TIME LOW!

image236
All Time Low!
Support: Kid Down
Klubben 18.30
Idag med Tovekorven!
Jag är lycklig!

Går inte ens att beskriva hur lycklig jag är!!
Men jag kan ta ett litet exempel

Mamma kommer hem nån timma efter att jag såg att de skulle komma till sverige.
Malin: "
Mamma vet du!? Vet du!?"
Mamma: "Nej Vadå!?"
Malin: "
All Time Low ska komma till Sverige! Och de har blivit ett av mina favoritband!"
Mamma: "
Ska du börja gråta nu?"
Malin: "
Nej! Det har jag redan gjort!!"

Och jag är liksom superduperglad under hela konversationen, typ hoppar upp och ner, kan verkligen inte stå stilla.
HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Tess

hahahha jag äälsar verkligen det när din mamma frågar om du ska gråta :D

2008-04-30 @ 11:09:33
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0