Tönt-Malin

Såg att Westlifes nya album Gravity hade kommit ut på spotify! Såg även att expressen bara hade gett det två getingar. Det är lite snålt tycker jag. Jag gillar albumet väldigt mycket, särskilt eftersom Nicky och Kian får sjunga lite mer än vanligt. Jag kan dock inte säga gravity klår deras förra Where we are, fast det är rätt svårt att slå eftersom att jag tycker att Where we are är ett av deras bästa album. Men Gravity känns väldigt westlife:igt haha, sådär mysigt och bra som det ska vara! Gaaah typ tolv år sen man hörde Swear it again för första gången, jag blev kär haha. Räknade ut också att jag har sett Westlife sju gånger hahahahha, det är sjukt.

Kommentarer
Postat av: toväääh

nicky är ju bara <333

2010-11-20 @ 00:48:34
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0