lekdag

Idag har jag varit med Maddie hela dagen! Hon trodde att hon skulle hinna åka hit och väcka mig imorse, men icke! Jag var allt vaken och hade precis gått upp. Blev frukost för mig och sen så drog vi iväg till den nya djurbutiken på enebyberg torg, vi var nog där inne i mer än en timma och kollade på kattgrejer, hundgrejer och massvis med hästgrejer. Madde har sagt att jag ska få egna fina hästsaker så att jag kan hjälpa henne i stallet sen haha. Maddie hittade ett jättefint halsband som jag ska köpa till pelle som han kan ha på julafton, det var så fint! Efter att vi hade nördat oss där så drog vi för att köpa vinterskor åt maddzor! Sen blev det att köpa pepparkakor och efter det lunch på sandy's som vi tog med oss hem till mig sen. Det blev lite made och super sweet sixteen medan vi väntade på att en film skulle ladda klart. Ni undrar vilken film? Jo *trumvirvel* NIKO the last flight before christmas! Så vi tjuvstartade julen lite med pepparkakor och Niko, men hallå det är iallafall snö ute så vi är ju inte helt ute och cyklar. Innan Maddie drog hem så lekte vi lite med Pelle! Fin dag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Inte helt fel dag alltså! <3

2010-11-12 @ 13:30:35
URL: http://mavy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0