Myyys!

Igår fixade jag och mamma i mitt rum hela dagen, det är verkligen jättefint nu! Det som saknas är att få upp lite tavlor bara. Efter det så drog jag till Vallentuna med fina människor! Swelord(som rickard så fint heter på sitt xbox), Tomsi, Tovisen, Saris och Madzooor! Med så fina människor så kan det inte bli annat än lyckat. Vi åt tacos, spelade xbox och kollade film(fast rickard har lite konstig filmsmak) haha. För övrigt så måste jag säga att jag har sovit mycket gott i min nya säng <3 Det fulaste är att jag ändå tar så lite plats som jag gjorde i min gamla säng haha.

Kommentarer
Postat av: mamma

God dagens. Sovit gott? Sitter och väntar på en bild på ditt fina rum. Kram/mamma

2010-03-01 @ 15:07:54

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0