Sjuk...

Okej inte lika sjuk längre. Jag vaknade iallafall igår och fattade på direkten att jag hade feber, särskilt med tanke på att jag hade vaknat sjukt många gånger på natten av att jag frös som en galning. Så igår låg jag bara i soffan och drack saft, vatten och mineralvatten typ. Idag är det mycket bättre, typ ingen feber, men jag är fortfarande förkyld, men det struntar jag i. Imorgon åker jag till Göteborg med Karin! Så ikväll måste jag tvätta lite kläder och packa. Åh, tills på tisdag har jag fått ett litet fotouppdrag! Just nu sitter jag i soffan och kollar på Avatar (hihi pappa tycker att jag är för gammal för Det regnar köttbullar).


Kommentarer
Postat av: tovääääh

sv: jag vet, vill ju vara lika cooool som dig :O hehe.



ps. man blir aldrig för gammal för att se vissa filmer! :O (camp rock<333)

2010-06-18 @ 16:49:30
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: felleh

jättefin header;)

2010-06-19 @ 11:10:26
URL: http://whofelicia.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0