Betnér och massa regn!

Jobb idag som vanligt, dagen gick snabbt och det var chillerill! Efter jobbet så drog jag, mickie och Jossan hem till Jossan i längan (stället där personalen bor, förutom Mickie, Amelie och jag typ hahaha). Vi satt där och chillade och käkade salta pinnar, fast mest jag som åt måste jag nog erkänna. Vad mer har vi gjort haha? Jo jag och Jossan tog en fika på östkusten, skogsbärspaj med vaniljsås och en kopp te till det. Shit vad jag önskar att man skulle ha råd att fika lite oftare! aja, jag cyklade hem i regn och sprang direkt in till duschen för att värma mig haha. Drog iallafall hem till Mickie sen, drack lite te och sen cyklade vi med paraplyer ner till hamnen för att se stand up på alma. Asså paraplyer när det blåser är ju galet! Man flyger ju nästan. Meeeeeeen iallafall vi kollade ju på stand up på alma, det var Mårten Andersson och Magnus Betnér som körde och det var awesome haha, så fruktansvärt roliga! En annan sak som är awesome är personalpriset på pepsi, 10kr! Istället för 29 haha, det blir ju (nästan)tre till priset av en!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0