Award från Sandras blogg

Jag fick denna award av Sandra.


Med denna award följer det även med en del regler:
- lägga in den på sin blogg
- Länka till den du fått den av
- Berätta sju saker om dig själv
- Välj sju bloggare att skicka den till
- Länka till dessa bloggare
- Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award

Jag nominerar:

Tove

Simone


Nora

Sarah


Tess

Sabina & Johan



Här kommer 7 sanningar om mig:
-
Jag är livrädd för spindlar
-Jag tycker att Sandhamn är en av de bästa platserna på jorden
-Jag saknar min misse mest av allt
-Jag är fruktansvärt "familjig" av mig...
-...och därför vill jag "flytta" till våran övervåning när jag flyttar ut :)
-Jag har ingen som helst aning om vad jag ska göra efter studenten
-Jag önskar att jag aldrig hade slutat dansa jazz

Eeeeeh fina sanningar liksom.

Kommentarer
Postat av: tess

bläääää på dig!

2010-01-31 @ 14:19:04
URL: http://tessanhopp.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0