Väntar och väntar

Sitter och lyssnar på julmusik, väntar på att någon i familjen ska komma hem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gjorde jag :P? haha okej skoj. Ja men gud de var fan de värsta jag varit med om :O aldrig varit med om att folk puttas så jävla mycket på en konsert :O de var sjukt. Du vet killarna vakten sa till typ hela tiden.. han typ tog alal tjejer på rumpan och typ jucka mot mig och massa andr tjejer också så tog slog till honom i magen hela tiden typ putta bort honom från mig och alla andra tjejer. Tror inte de vågade säga ifrån på de sättet jag gjorde. Men man såg verkligen på deras ansiktsuttryck och de inte gilalde de. Var en sekund ifrån att slå till honom rakt över ansiktet.



aa nä jag måde väldigt dåligt:/ kunde inte gå/stå själv överhuvudtaget tills klockan 4a på morgonen. Men nej jag åkte inte abulans utan en av väktarna körde oss till stäket där våra föräldrar hämtade upp oss och åkte meddem :P



/AmandaVarDet

2009-12-01 @ 20:17:51
Postat av: angelique

sv: Ja men hahaha vill ju fortfarande ha en så måste ju lägga till den ;) ja visst är dom ! ser ut som man tryckt in dom i en väg .. som jag ! :D

2009-12-03 @ 19:31:53
URL: http://www.aangelique.devote.se
Postat av: Anonym

ja de va dedär äckliga killarna! usch hata dem haha ! nej hata är ett starkt ord men har ingen respekt för någon som tror de kan göra så mot en tjej sådär! och de flesta gör ju nget förutom jag! haha men de är sån jag är om någon gör något jag itne tycker om så säger jag ifrån och gapar och skriker. troligen därför jag klarat mig såbra här i livet tanke på mitt galna förflutna :P



Ja de va as många som fick hoppa över där vi stod. De flesta var bara lite borta. En annan tjej som stod bredvid där fram med oss svimma. Men ja vakten var så grymt härlig. Super snäll kom fram och såg till så att vi mådde bra. Även hämtade Matilda efter så hon kunde få komma till dit jag var:P Och han sa verkligen åt dedär killarna också så de var bra :P



/AmandaVarDet

2009-12-03 @ 20:35:10
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Allt bra? :D

Ha en bra Fredag kväll! ;)

2009-12-04 @ 18:12:33
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: ja, faktiskt! Dom var ju med i idol igår också, haha.

Det är dött på din blogg nu.. :( uppdatera? ;D

2009-12-05 @ 20:18:32
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: tove

sv: hihihi, at your crib lixxxxxom :O

2009-12-05 @ 23:37:06
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Du är allt söt du flickan lilla :)

2009-12-07 @ 22:19:36
URL: http://photoandi.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0