Praktik heeela dagen!

Igår var jag i skolan heeela dagen! Kom dit ungefär 10, jag och Tove fixade lite namnskyltar till vårat övningsreportage. Sen var det att springa runt lite och så.. Hmm sen typ visa övningsreportaget, efter det så övade vi nere i studion. Dagen rullade på och sen så var det öppet hus, och vi var tvungna att vara kvar! Vi stog nere i studion hela kvällen. Det roligaste är lätt att vara kameraman eller mixer. Det värsta jag skulle kunna vara är bildproducent, seriöst jag sög verkligen! Jag fick iallafall åka hem vid 20.00.
Jag har för övrigt fått ny medicin IGEN! Nu ska jag äta min gamla medicin två gånger om dagen, sen har jag fått två nya, och de är gigantiska! För övrigt så ger antibiotikan en jätteäcklig smak i munnen efter, och jag menar inte precis efter utan jag menar verkligen hela dagen, eller nu har det ju varit natt. Men smaken var där igårkväll och den satt kvar när jag vaknade. Fy!


Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0