Praktiiiiiiiken!

Jag kom hem för kanske en timma sen. Det känns helt sjukt att åka hem när det är svart ute! Praktiken är iallafall rolig, jag och Tove har jobbat på flitigt! Förhoppningsvis får vi en intervju med katthemmet, för vi har ju bra frågor liksom, dessutom skulle det vara roligt att träffa lite katter. Som om jag inte skulle ha nog med Molle här hemma liksom. Det som är farligt om jag ska till katthemmet är ju att jag kommer vilja ta hem alla, men det kan jag ju inte, och sen vet jag inte hur Molle skulle reagera om det var en stor kattflock här hemma. Men en katt till skulle inte skada, så länge den skulle bli kompis med Molle! För Molle går i första hand såklart. Jag gillar att rubriken är "praktiiiiiiken" men hela texten handlar om katter, fast det började med praktiken iallafall.

Kommentarer
Postat av: sabbilibbaban

Nä ja förstår de :/ !Jag är ju rätt spruträdd ja själv me. Asså ja tycker inte de gör ont å ta själva sprutan men de e så obehagligt efterråt, vågar ju inte röra på armen typ. Sen så spänner ja mig så mycket innan. Så efterråt när de släpper så svimmar ja nästan alltid. Nu efter den här så hann ja gå till tåget sen låg ja typ halvdeckad i en 20 minuter på tåget.

Men själva sprutan kändes typ inte alls, märkte knappt när hon tog den! :)

Va tog du för spruta i måndags?

2009-11-11 @ 18:46:45
URL: http://enrolig.blogg.se/
Postat av: tove

sv: haha aa det gjorde jag ju, shit vad sämst jag är idag! :P

SOVA! ^^

2009-11-11 @ 22:52:20
URL: http://tosss.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0