Helt okej liksom!

Min mage tar emot min medicin mycket bättre idag! Det gör mig ganska så jätteglad. Var jätterädd att jag skulle må dåligt imorgon när det är Paramore och You me at six! Gaah två favoritband på en dag! Jag är så jävla lycklig. Sitter och lyssnar you me at six nu, taggar till lite! Josh(ymas) skrev igår på sin Twitter att de skulle "hang out after the shows" Så jag hoppas att man kan träffa dem :)
Jag känner mig ändå ganska så jättelycklig! Liksom Paramore och You me at six imorgon, 30 Seconds To Mars den 10:e mars och sen Bounce 24 april! Bara massa favoriter! Sen har jag ju redan sett All Time Low i år! Så på loppet av ett år har ska jag ha sett bara massa favoriter! Helt galet. Sen förhoppningsvis så säljer You me at six sin snygga hoodie som jag har velat ha ett tag nu haha.

Kommentarer
Postat av: tove

hihihihihi :D

2009-11-29 @ 13:33:50
URL: http://tosss.blogg.se/
Postat av: emma

jag ska också på 30stm :D

2009-12-16 @ 20:28:25
URL: http://awidescreendream.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0