Godislöfte var det va?...

... Ni vet när det är något man inte får, då vill man ha det ännu mera?
När jag bestämmde mig för godislöfte så var jag sugen på choklad hela tiden! Så nu dricker jag saft och äter mjölkchoklad, smask!
Det är helt enkelt inte menat att jag ska ha godislöfte hahah. Jag kan ju skärpa mig att typ inte äta lika mycket godis. Fast det där med läsken har jag varit duktig med, bara läsk på helger och lov. Eller hur räknar man in fredagen efter skolan som helg? Det gör nog jag haha!
Juste nu är ett lager med färg uppe på mina väggar, det är fint. Imorgon kommer nästa lager upp... Sen är det dags för den svarta fondväggen! åå det kommer att bli så fint!
Jaja nu ska jag glo på gossip girl!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0