Det där med att duscha

Det måste vara en av de tråkigaste sakerna ever! Särskilt när det är kallt i huset, man står i den varma sköna duschen och sen ska man gå ut i den kalla luften. Sen är det ganska tråkigt att duscha på kvällen för då somnar man med blött hår, och då är det inte kul på morgonen när man ska till skolan, då blir det lätt en mössa som gäller.
Så för mig blir det duschen imorgon bitti! Har sovmorgon så jag lär komma upp i tid.
Bara för att jag ska vara lika cool som alla andra så ska jag ha en gårdagens outfit! OMG!
Mössa-Egenvirkad <3
Sjal-ingen aning, födelsedagspresent för länge sen.
Hoodie-H&M
Tisha-ingen aning
Jeans-Etnies <3 köpta på junkyard
ouff kände att jag var duktig på det här ;D Sen är det alltid kul att sätta dit lite random shit på bilden!

Kommentarer
Postat av: Linus

Själv så har jag eller min familj aldrig haft katt.. mitt ex hade två katter som jag fastna väldigt mkt för och saknar verkligen att ha en katt i vardagen =/



Haha gäller att man är "rätt" sjuk :P Ja med mig är det faktiskt bättre idag, har fått i mig frukost och ska snart äta igen hade jag tänkt. Blir till att tvinga i sig mat nu så man får tillbaka krafterna! Fan att jag inte har en våg alltså.. slår vad om att jag gått ner lätt 5-6 kg dessa dagarna! :S



Ha det bäst , kram!

2009-02-19 @ 15:35:08
URL: http://linusleandersson.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Måste säga att det var en sjukt snygg outfit ;D



Sv: Det är faktiskt inte så hemskt att borra utan ;D

Tack för frågorna, hål utkick efter svar.

2009-02-19 @ 17:05:28
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0