Winter Jam

Japp som sagt, Winter Jam idag. Tjockt nice!
Snyggsara, Tovisen och jag. Sen så lekte vi med Cash också! Sen så var det massa andra från skolan där.
Det var mycket cool snowboard och skidåkning. Och FMX!
Jag lovar så som många gånger innan att jag lägger upp bilderna senare. Och jag kommer verkligen att göra det.
Öhhhm men en toppendag idag. Förutom förfrysna fötter och händer, men Cash räddade mig lite halft genom att ge mig några sulor man skulle lägga i skorna så att det blev varmt, fett najs! Sen var det bara händerna kvar, men det fick jag tåla.
Just nu är jag avis, min syrra köpte biljetter till där alla snowboard och skidåkare festar, jag vill också. Men det var 20-års gräns.
Jaja nu ska jag checka lite mer på internet, sen kanske det blir lite sims kanske, japp nörd är man!
Pusspålilltån!

JUSTE DET ÄR FUCKING SNÖ UTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3333333333333333

Kommentarer
Postat av: sara

det var fett!!! :D synd att det var så rövigt kallt bara! men lite överlevnadsträning skadar ju aldrig ;) haha.



Jag har kommit på att jag är lite halövt jättegalen i FMX. Börjar förfan pipa bara jag ser en cross xD haha, det här betyder att jag är ruggigt taggad på FMX i la globe i år igen ;)

2008-11-22 @ 23:34:47
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: TACK Malin, upp med dina bilder också!!

2008-11-23 @ 18:19:03
URL: http://cashman.blogg.se/
Postat av: sara

sv: YAAAAY ere såå!?! :D:D:D

2008-11-23 @ 18:33:18
URL: http://decoy.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0