Sen har jag gått i skolan idag också

Idrott som första lektion. Livräddning, Sandra har nog fortfarande skolrekordet(?) men jag måste fan slått rekord på att få vara offer. 5 och en halv gång. 5 hela och nästan en gång till, men Tove råkade göra illa sin nos lite granna, men Tove är tuffing!
Och det gick ganska bra för mig också, Calle sa att jag hade bra teknik, men det hörde inte jag haha, hade ju öronen under vattnet hela tiden.
Sen engelska, helt okej faktiskt. Men gud vad jag verkligen inte klarar att snacka högt inför klassen! Hur trygg jag än känner mig i klassen så funkar det inte, det låser sig i huvudet.
Meeeen det var allt jag hade att säga, eller jo fy fan vad täby sjukhusgrejen suger bäverbajs!

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha jo jag har ju fortfarande rekordet (a) Frågade Calle, och den som har varit närmast hade en tid på 59 sek tihi. Men lovar att du var bäst på att flyta! :O

2008-11-22 @ 12:53:10
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0