Idag

Vakna, stressa, oboy, skjuts till skolan, Grafiska, Lunch mm Te, Webbdesign, skjuts av gustav till täbyC, vill ha chai latte men hinner inte innan bussen ska gå, hem, städa, mata katten, äta, sova, plugga, mata katten. Och nu sitter jag här och ska snart duscha och testa min nya hårinpackning som jag fick när jag fyllde 18. Hoppas att håret blir fint och kanske inte tovar sig så mycket.
Imorgon är det filmnin som gäller iallafall, skoj! Sen är det hem plugga, städa, antagligen sova lite också och plugga massa mera.
Men på torsdag då blir det sundsvall tills på söndag! Och förhoppningsvis tar jag en bunt med bilder när jag är där. Då kommer jag iallafall ha tid att fota och jag hoppas att vädret tillåter.

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: HAHA tro mig, det ville min mamma också. Men gjorde den i Thailand för ett år sen, utan tillåtelse från henne. Är lite trotsig av mig :)

2008-11-10 @ 22:37:16
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0