Chill

Längsta skoldagen idag, men konstigt nog gick dagen ganska snabbt!
Dagen började med prov i filmkunskap, det gick sämre än väntat, men jag hoppas att det gick bra iallafall. Sen vare lunch, en dubbelostmacka och en chokladkladdismuffin och sen te, smask på de! Blev dock en tidig lunch typ klockan 9. Sen vare matte, gick faktiskt bättre än väntat, det blev inget G(vad jag tror), men jag har lite avklarat iallafall. Jag tror iallafall att jag klarade uppgift 1,2,3 och kanske en på 4. Sen så vg-mvg delen var bara kört. Men jag satsar bara på G i matte då blir jag superglad!
hmm sen svenska man skulle läsa upp en dikt högt med några kompisar, jag är inte direkt en diktmänniska, men som tur va fick man välja en redan klar. Sen kom det andra problemet, jag hatar att prata högt inför klassen. Men det gick ganska bra.
Men nu kommer det lite tankar och åsikter från mig. Jag är verkligen ett pratglad person och jag är antagligen en av de i klassen som pratar mest, egentligen tar nog alla det priset, men aa ni fattar. Men jag fattar inte varför ska det vara så svårt att redovisa något? Jag kan vara hur förberedd som helst, men sen bara försvinner allt och jag kollar ner i pappret. Och jag klarar definitivt inte att kolla någon i ögonen, då tappar jag bort mig ännu mera eller skratta. Det bästa är att kolla på väggen. Väggen är tråkig och den skrattar inte åt en om man säger fel.

Dagens:
Random liten kille: Vet du jag har en teori
Jag: Aha okej
Random liten kille: Att min kompis han fryser aldrig, så han har nog späck
Jag: Aha okej *fniss*
Random liten kille: Asså du vet sånt som valar har?
Jag: aa
Johanna: Jaha så du säger att din kompis är fet?

Kommentarer
Postat av: sandra

Tycker också det är jobbigt att redovisa. Kan inte förbereda mig ens, för det blir ändå alltid så att jag glömmer det.Men har inget svar på varför det ska vara så svårt, kan vara jobbigt att få alla blickar riktade mot en själv då man står där ensam, för eller hur är det enklare i grupp?

2008-11-12 @ 16:40:00
URL: http://cashman.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0