Dagens planer

Jag vet inte riktigt om jag ska gå till stranden eller om jag ska gå upp på bergen och fota lite med syrrans kompaktkamera (Om man använder inställningarna rätt så kan man få till ganska bra bilder).. Det är ju å fint väder så det skulle kunna bli lite fina sommarbilder, och då kan jag fylla ut bloggen som jag känner själv har blivit såååå tråkig, så då kanske ni får lite fina bilder att kolla på!
Aja tror jag har bestämmt mig för en fotopromenad =D
Jag kommer tillbaka senare idag med bilder antagligen.
Justedet är Gotland runt här på Sandhamn snart och jag älskar stämningen, alla glada människor och alla sponsortälten där man får ta godis! Bästa tiden på Sandhamn är nog just nu! Och snacka om att det är coola stoooora båtar!! Aj lööööv it!
Jaja bye bye!!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0