Dagen

Idag har det varit en rikigt bra dag!
Först så var det TäbyC som gällde, där jag införskaffade mig lite hårfärg med slingor.
Sen så stack jag och Sofia hem till mig och färgade och slingade. Färgen märktes inget, men slingorna syns ganska så rejält! Haha jag ser typ ut som en tiger, men ändå jag gillare!
Sen så kom VERRA!! :D Och henne har jag inte träffat på ganska så många veckor så det var superkul att träffa henne igen!
Sen så skulle Sofia dra hem eller hon skulle övningsköra ^^ ... Men iallafall då kom Sabina och joinade mig och Verra när vi skulle äta pizza. Smask! Och vet ni!? Jag fick inte ont i magen av att käka hawaii! whopiiii!
Sen så åkte Verra hem till sig i solna, och jag och Sabina gick hem till mig. Och Sabina gav mig och syrran varsin "tattoo" Hahaha ni kommer säkert få se bilder. Hehe! Men fina va dem! Tack Bifisen! <3
Nu för att fördriva tiden så sitter jag vid datan, ni förstår jag sitter och laddar ner "The Hills" säsong 1 & 2! Yessss! Det är fett nice! Så kan jag kolla på de om jag får tråkigt på sandhamn sen när jag ska åka dit ^^
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Mickie

åååh har du färgat slingor? vilken färg? :) <3

2008-06-10 @ 10:07:48
URL: http://wurtz.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0