Mcfadden

Hittade min gamla freestyle(?) Och hämtade Brian Mcfadden plattan, ååå så himla mysigt. Och minnen, minnen.
Kommer till och med ihåg första gången jag såg honom i en musikvideo, det var tiderna när han var med i Westlife.
Sen trodde jag att min värld skulle bryta samman när han helt plötsligt ville sluta!
Men då kom räddningen, en solokarriär!
Och sen det bästa av det bästaste, syrran kommer hem och säger att Brian Mcfadden ska komma till Täby centrum. Trodde fan att jag drömde.
Sen kom den dagen jag står där i kön till signeringen, han kommer upp på scen och tårarna rinner ner för mina kinder! hahah helt galet! och mina kompisar bara garvar åt mig.. Men det är ju liksom snubben som har varit snyggast och bäst sen jag var 8 år.
Jag kommer upp på scenen, han signerar min skiva, jag frågar snabbt om en kram och jag får en! woaah. Jag går av scenen och börjar gråta igen av glädje, jag är fan stööörd! men liksom jad hade ju kramat min idol.
Hahaha men det är inte över, jag ringer mamma eftersom hon är i malmö kanske, men iallafall, klart som fan att jag börjar gråta IGEN när jag snackar med henne och berättar att jag faktiskt har kramat självaste BRIAN MCFADDEN!
Jag kommer fan aldrig glömma 8 december 2004
image64

Han är fortfarande underbart söt!

Vet att det är ett fjantigt inlägg eller fan! men jag ville skriva lite =) men jag antar att det kan vara kul att läsa fjantiga saker och se hur sjuk jag är hahahah.
Puss


Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaw :)
Han var ganska söt på den där stora bilden. och underbar tröja :D

2008-02-02 @ 01:25:42
URL: http://decoy.blogg.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0