Mys-dagar

Tillbringat med mina vänner. Sov över först med Sabina eftersom jag var ensam hemma och sen igår så mötte jag Sara i TäbyC och sen så åkte vi till Rickard. Filmkväll såklart! Och pizza till middag. Sen lite senare så joinade Tom också. Vi hann med att kolla på nästan 6 filmer under kvällen/natten/morgonen. Sen vid klockan 7 kom vi på att man kanske skulle sova. Så 3 timmar har man sovit iallafall. Haha fy vad jag kommer dö! Men det var jättekul att träffa folket!
Sen idag ska jag åka till Sandhamn igen. Så då ska jag vara där i en vecka till! Sen om Sara kunde så ska vi på The Voice. Woop Woop!
Jaja nu ska jag checka lite på bilddagboken också!
Tjinga!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0