Busy helg

Var hos Adam i fredags till lördag, vi drog till globen och käkade lunch också. Sen till tunnelbanan, mamma hämtade upp mig i mörby och sen drog vi till ikea! Fick med mig en ny taklampa och en ram. Efter det så köpte vi 10 kilo kattmat till Pellefjanten. När vi kom hem så fick jag klappa lite på lille pelle sen var jag tvungen att dra igen. Fick skjuts till tåget som tog mig till berga. Filmkväll blev det där hos tompan med Sara, Tove, Maddie och Eddie! Sen bil till vallentuna där Maddie vaktade hundar, sov över där (Maddie fick typ inte en blund haha, jag sov som en stock!). Vaknade tidigt för att gå ut med voffarna. Käkade kebab till frukost (jag gillar egentligen inte kebab, typ). Därefter skulle vi till stallet med Anna för hjälpa till, jag fick rykta lite (ja, jätteviktigt! haha). Efter stallet så blev det tillbaka till hundarna, tog en powernap och därefter en till promenad. Ägaren kom tillbaka och vi fick åka hem! Jag blev överlycklig när jag fick se min lilla Pelle stå i dörren, jag är så fjantig, har bara varit utan pellefjanten i typ en dag och jag har saknat honom jättemycket. Har iallafall sovit nu när jag kom hem och snart är det middag! Ehm ska väl fixa fram lite bilder snart också!

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0