En Vampyrpotatis

Ehm aa, kommer snart till det rubriken handlar om.
Idag har jag jobbat! Yes yes, har delat ut lappar åt pappa, det är sjukt jobbigt att gå i det huset där jag delade ut, det finns inga hissar, så jag måste gå upp för fyra trappor med 16 trappsteg i varje det blir lika med jättetrötta ben. Som tur var så skulle jag bara ta hälften och sen skulle jag gå över till det högre huset där det finns hiss, snacka om att det var skönt.
Det roliga och ibland äckliga när man går i trapphus är att det är så mycket olika dofter, ibland luktar det typ rök och äckligt, men ibland kommer typ doften av mat, vid två våningar så luktade det pannkakor! hihi.
Iallafall nu till rubriken....När jag kom hem så satt mamma och kollade på massa gamla saker som jag och Sofia har skrivit och ritat, Sofia har alltid varit bättre på allt, man ser typ direkt när hon har ritat något för hennes grejer är alltid sjukt fina. Sen hittar mamma en teckning som jag ritade när jag var tre nästan fyra, jag hade ritat en Vampyrpotatis, liksom va? Den hade inte ens några huggtänder, hur visste jag vad en vampyr va när jag var liten? haha. Kanske kan fota den och visa för er, lovar ni kommar att bli chockade över mina skillz!
Oj långt inlägg typ.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0