Tisdag

Började jobbet tidigt imorse, jättekul att gå upp när det är mörkt ute. En bra grej är att jag har börjat med min vinterjacka så nu är det inte ens kallt (nästan) när jag går hem. Påväg från bussen så köpte jag en blomma, ni vet en sån där julstjärna(?), måste ju pynta lite för att få någon julkänsla. Annars då? Jo jag väntar på att en tvätt ska bli klar och medan jag gör det så chillar jag och dricker julmust, har proppat i mig lite mandariner också. Funderar på om jag ska äta lite till, busigt.

Kommentarer
Postat av: JOZ♡

Tja! Undrar om du skulle vilja kika in på min blogg och säga vad du tycker om den? Bra/dåligt?

Ha en bra onsdag :)! Kram

2011-11-30 @ 14:34:30
URL: http://bedeliciious.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0