Valborg

Jobbade först och sen mötte jag Sara och Eddie! Ehm köpte lite mat och sen drog vi hem till mig, jag var snäll och bjöd på kanelbullar. Fixade i ordning oss och sen fick vi skjuts hem till Maddie! Jag misslyckades helt med att grilla mitt kött. Jag och Sara var ju grymt taggade också på att käka majskolvar, gjorde vi det? näää. Grillade dem gjorde vi, hehu. Jag hade iallafall en mysig kväll, trots att jag kände mig om en partypooper eftersom jag verkligen inte kände för att dra ut på krogen.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHA min min?? xD hahaha (vad kul det såg ut när man skrev det - men jag menar liksom vilken rolig min jag gör på bilden xD haha)

2011-05-01 @ 21:51:56
URL: http://whataboutsara.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0