Linkin Park

Vad finns det att säga? Linkin Park är awesome! Lätt ett av de bästa livebanden jag har sett, lika bra nu som när jag såg dem 2007. Lika mycket ös i publiken, mest ös i One Step Closer. Härlig blandning av låtar, både gamla och nya. Rätt chockad att de öppnade med faint och inte med någon låt från den nya plattan, fast är ju glatt överraskad eftersom jag inte har lyssnat så mycket på nya albumet. Det enda jag är lite ledsen över är att de inte körde A Place For My Head och The Messenger, men vad gör det egentligen när resten av konserten var så sjukt grym! Megalyckad konsert med min finaste Adam.

Kommentarer
Postat av: Fett hemlig snubbe

Du kanske är finast!

2011-06-19 @ 04:06:57

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0