Araknofobi

Hej spindelfobi. Såg en fluga men jag trodde att det var en spindel (den satt på mitt skrivbord), blev livrädd när den började flyga. Efter några minuter så ramlade det ner en liten liten dammtuss från taket, jag fick panik och var tvungen att skaka av mig "spindeln" som jag trodde att det var. Nu är jag jätterädd och kollar ner på golvet efter spindlar, blir alltid lite rädd för golvet där det är svarta prickar efter kvistarna(?). Och blä, när jag var ute på Sandhamn så hade jag precis gått och lagt mig och ser en svart fläck i taket (finns typ två svarta fläckar som alltid finns där), det var jättemörkt men jag tycker att det är en fläck som rör sig. Jag siktar dit lampan och klart att det är en spindel, en rätt stor också, jag börjar gråta och mamma måste gå upp och fånga den. Först misslyckas hon med det och spindeln försvinner (måste jag säga att jag fick mer panik?), efter några sekunder så ser jag den på golvet (jag flyyyger upp på sängen), mamma lyckas iallafall fånga den. Fan jag hatar spindlar. Mina spindelfobiattacker är säkert jätteroliga att kolla på men fy fan jag har verkligen panik på riktigt. Jag kan försöka hålla mig lugn men jag blir ju ändå hysterisk (Hahaha Maddie vet från när hon försökte hjälpa mig med min fobi).

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0