jag hatar fortfarande rubriker

Idag var jag och Mamma i stan och i täbyC. I stan lyckades jag få världens magkatarrattack, seriöst den värsta på länge, hade jag varit hemma så hade jag typ gråtit haha. Mamma fick iallafall med sig massa fint! Jag fick iallafall ett busskort så nu behöver inte mobilräkningen bli så himlans dyr, dumma sms-biljetter! Väl här hemma så har jag och Maddie kollat på grey's och ätit gottigott.
Jag liksom eeeeh åt upp mina godisar innan jag kom på att jag kunde ta en fin mobilbild...

Kommentarer
Postat av: Victoria

meeeen malin, är inte cola dåligt när man har magkatarr?

det sa dokton till mig så jag har världens abstinens efter två veckor utan cola. :(

säger vi ((:

2011-01-31 @ 10:30:11
URL: http://vickewoh.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0