Söndag

Tur att jag inte gick ut igår, var stand-by på jobbet, imorse ringde det och jag fick åka in till butiken vid odenplan och jobba. Spännande med en ny butik, mindre spännande med en liten pojke som klämde sina fingrar i dörren. Jag märkte att jag har svårt för smärta, jag mådde illa och blev nästan svimfärdig när pojken stod och grät. Stackars liten! Förutom det så har dagen varit bra, fick äta kräftor när jag kom hem. Nu sitter jag här och är jättetrött, har spelat wordfeud på iphååånen mot mamma hela kvällen. Ska iallafall spela lite mera nu och kolla serie, sen soooova! Tjaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: tove

åh är det mamma som är mammaanita? :D :D

2011-08-22 @ 20:01:20
URL: http://tiowe.spotlife.se

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0