Gangstah!

Jag kom hem från Sara nu, lite senare än väntat. Det var awesome att leka med mina määäähns, vi flummade, spelade spel och kollade på film (*host* tove sov). Mamma skulle plocka upp mig och Tove sen men hon hade hittat en man som låg helt avdäckad på trottoarkanten, min mamma är snäll och ringer polisen så att någon kan hjälpa stackaren. Det åker förbi en å annan bil, men är det någon annan som hjälper? Nej skulle inte tro det. Inte ens en taxi som mamma försökte vinka in. Jag och Tove gick iallafall till mamma och såg till så att hon inte blev överfallen om han vaknade (Vi var till stor hjälp känner jag). Till slut så kvicknade han till men visste inte riktigt var han var, men han lyckades ta sig iväg efter ett tag. Så allting verkar ha slutat gott. Min mamma är iallafall bäst!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Mamma Anita är en fruktansvärt snäll människa!

2010-09-26 @ 11:53:52

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0