Stressigt

Har precis kommit hem från TäbyC. Var där med Tom och Tove, busiga Tove som inte skulle vara med från början, hon ville vara lika cool som mig och ville hänga med Tom. Egentligen om jag ska vara helt ärlig så är det Tom som vill vara lika cool som Tove och mig, 20 åringarna liksom (Tom är ju bara 19, en liten plutt!). Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen och sen ska jag bege mig mot Nacka, mmmm hoppas jag hittar lurar så att jag kan lyssna på musik. Syrran kom hem, hon har mina lurar, tåg/tunnelbana/bussresan är räddad! Ikväll blir det iallafall utgång!

Kommentarer
Postat av: emelie "emira"

TjenamorS, kör en liten fråga:

Om du kollar på idol, har du ngn favorit?

om inte, har du ngt favoritprogram? :')



♥ kram

2010-10-29 @ 21:47:34
URL: http://eemiraa.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0