hej och hå

För det första så pratade jag med Niklas på skype igår och fick reda på att det var han som hade skrivit så fina kommentarer i min blogg. Förstod att det var någon jag kände men jag kunde faktiskt inte gissa på att det var han, men nu när jag vet det så är jag faktiskt inte alls förvånad hahaha. Igår var det ju daughtry, helt awesome som väntat! Ska skriva ett eget inlägg om det sen när jag orkar, lägger in en och annan bild då också. Ikväll skulle jag dra ut, men helt ärligt så är jag heeelt slut från igår och jag har typ "väderontihuvudet" och känner mig allmänt seg. Just nu sitter jag och kollar på Pingvinresan haha, sjöleoparder är sjukt läskiga!


Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0