Harrys

Igår skulle jag ut, men sen blev det inte så. Blev inställd på att bara chilla hemma, MEN sen frågar Maddie om jag vill in till stan haha. Så blev det, vi drog till ett ställe som heter Harry B James(?), typ rockbar eller nått. Chill ställe tycker jag allt. Kändes som om jag passade in där bra med en turkos tisha med en flygande gris på. När vi skulle bege oss hem så missade vi precis bussen till NP, vi bestämmde oss för att ta första bästa som gick till roslagsnäsby för då kunde man ju gå hem till mig. Våran plan funkade och vi gjorde ett snabbt stopp på shell för att köpa lite cheesedoodles, godis och läsk. Sen vandrade vi hem till mig den lååånga vägen som jag kom på inte var alldelles för lång. Väl hemma hos mig så kollade vi på 17 again och käkade lite gott som vi köpt. Bra grej!

Kommentarer
Postat av: Maddie

Bra skit indeed! <3

2010-10-24 @ 16:20:47

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0