Daughtry

Ska väl försöka berätta lite smått om kvällen. Jag och Sara kom till Debaser Medis lite före 19.00 när dörrarna skulle öppnas, vi hade sedan innan bestämt att vi bara skulle stå längst bak och chilla och dricka öl (läsk då för min del). Vi började med att hålla våran plan, vi köpte varsin läsk och pratade medan vi väntade på förbandet. Det tog längre tid än väntat och förbandet började ungefär en timma efter när de egentligen skulle börja. Då hade jag och Sara redan bestämt oss för att ställa oss längre fram, vi hittade en bra lucka att stå i haha. Förbandet började, vi hade ingen aning om vilka det var, men va fan man taggar ju till ändå. Det var typ jag, Sara och två andra som hoppade och digga med. Förlåt men fett LAAAAAME publik! Efter eller medan förbandet spelade så gick vi till baren igen och sen tillbaka till våra platser. Sen var det en rätt lång väntan igen till Daughtry skulle börja. Men till slut så gick de upp på scen, jag och Sara kollade efter vår älskade basist Josh Paul eller som vi kallar honom T-Rex, men han syntes inte till. Vi tänkte att han kanske hade blivit sjuk och det var därför hela konserten var lite försenad för att de behövde hitta en annan basist (han som fick spela hade iallafall fått lära sig låtarna på två timmar.). Jag kollade iallafall upp sen varför han inte var där och de visade sig att han hade åkt hem tre dagar innan för att hans mamma är döende i cancer, stackars pojke! Synd att han inte var med på konserten, men som han skrev själv "Family first". Trots att vår älskade Josh inte var där så njöt vi av varenda sekund, vi lyckades ta oss längre och längre fram och det slutade med att vi stod på tredje/fjärde raden! Det var en bra blandning av nya och gamla låtar, de öppnade med feels like tonight som verkligen är en favorit, så grymt mysig! En sak jag skulle vilja klaga på är publiken, till och från var publiken så tråkig! Jag och Sara taggade för alla haha. Sen att folk inte har respekt, särskilt vuxna människor, är helt sjukt. Men är man på konsert så hör det till med människor som inte vet bättre. Jag är iallafall grymt nöjd och jag kunde inte be om en bättre torsdagskväll!
Mycket text blev det hihi. Inte så många bilder heller, busigt!

Kommentarer
Postat av: sara

Kvällen var AWESOME :D hahaha, gillar våran "men vi ska ju bara stå längst bak"-plan xD haha! Stackars Joshiiie :( <3 Och hallå, med det här inlägget har du faktiskt bevisat att du VISST ÄR BRA PÅ ATT SKRIVA!! oavsett vad du tycker och tänker om det själv ;P moahaha!!

2010-10-09 @ 16:09:27
URL: http://whataboutsara.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0