wiiiie

Idag var det skola, eller aa praktik. Jag och Tove sände radio och jag skulle vara tekniker, jag höll seriöst på att dö av nervositet innan haha. Men det gick iallafall bra sen när man stressade ner lite. Hmmm sen har vi tryckt klart våra sista t-shirts till projektarbetet, bra grej! Efter skolan så träffade jag Binabajs, vi var fett coola och hängde i täby centrum! Okej inte, vi satt utanför vid fontänen på gräset och käkade och pratade massor, sånt är vi bra på! Dock inte lika coolt som att "täbycentrumhänga" moahaha. Just nu funderar jag på att sova, ska egentligen göra en bloggdesign till Niklas, men han kan nog vänta en dag till eftersom jag faktiskt är så snäll att jag ska göra en design åt honom haha. Jaja, nu ska jag springa ner till min säääääng <3 Dock har den fortfarande massa kläder på sig, men som sagt så sover jag ju bara på en liten del av sängen haha.

Kommentarer

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0