Full rulle

Kanelbulle!
Nej men asså helt seriöst det är verkligen saker att göra hela tiden. Plugget är klart, men jag umgås med mina underbara klasskompisar. I tisdags så var det parkhäng, i torsdags var vi här och chillgrilladkrökade och går var vi hos Sara på chillgrillkrök. Riktigt kul att hinna umgås såhär mycket! Kan knappt tänka mig hur det blir sen när man inte träffar klassen varje dag. Kommer antagligen upp bilder från allt det här också haha. Juste för övrigt så har jag fått reda på mina betyg, och jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wäjwähheh, jag fick inte veta ditt foto ? (nyfiken tjej)

behöver hjeöp av dig också hihihi

2010-05-29 @ 14:13:31

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0