Brian McNugget

Jag lyssnade precis igenom Brian McFaddens nya album. Det gör ont i mitt hjärta att säga det här men...Jag är grymt besviken! Trodde verkligen aldrig att jag skulle behöva säga det här om Brian! Jag hittade en låt EN LÅT(!) som jag tyckte var bra och mysig. Alla andra är så jeeevla datoriserade, helt ärligt behöver man verkligen göra om Brians röst? Om de inte hade gjort om hans röst så var låten typ electro-aktig, skittrist ju! Brian ska ha myslåtar punkt slut.
Mr.Alien (låten som är bra!)


Less talk (Liksom vad är det häääär?)

Ni som inte känner mig kanske undrar varför jag är upprörd haha. Men jag har älskat Brian McFadden sen jag var en liten 8:årig tjej som älskade Westlife! hahaha


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Jag hatade alltid westlife, men var lite smygkär i Brian. För han var fan ashet haha!

2010-05-03 @ 14:51:33
URL: http://unikacassandra.blogg.se/
Postat av: Cassandra

sv: hahah jaa! nu måste jag googla en bild på han hahahaha!

2010-05-03 @ 21:22:36
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0