trötter

jag är massor med trött! Jag har iallafall skickat in min hemtenta om kristendomen, dock skrev jag askort men jag ville ändå bara ha G och bli av med den. För att prata om något helt annat så har jag kommit på att jag verkligen behöver kolla studentklänning ganska snart, spelar nog ingen roll på om jag köper den tidigt för den lär passa hela tiden ändå. Jag går ju inte upp i vikt så lätt så att jag ska bli för fet för den lär ju inte hända haha, största problemet är väl isåfall att jag går ner i vikt, fast det ska jag inte göra! Jag ska bli FÄÄÄÄÄÄT! okej det spårar, men ni fattar min poäng! Jaja nu ska jag kolla på the secret life och sovaaa.

hahah bjuder på en överredigerad bild från 2006, asså shit det är nästan 4 år sedan!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: haha JA! vi borde mejla alex/killarna i ymas om detta förlag. tro mig, de kommer nappa på en gång ;D



inte okej att du tar studenten i sommar, jag vill ocksåååå! hoppas du hittar en snygg jäkla klänning som sitter asm :D

2010-03-24 @ 14:34:05
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Lämna ett litet meddelande

Namn:
Remember me

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0